Doporučení pro inkluzivní praxi na úrovni školy

  • podporovat a rozvíjet spolupráci s rodinou žáka;
  • rozvíjet zájem ze strany školy nejen o žáka, ale i jeho rodinné prostředí (včetně rodinné anamnézy a vyjasnění si očekávání od školy);
  • spolupracovat se všemi pedagogickými a poradenskými pracovníky v rámci školy, ale i mimo ni;
  • rozvíjet komunitní charakter školy, který úzce souvisí s výše zmíněnou spoluprací s rodinami žáků, ale i všemi pedagogickými pracovníky;
  • navázat spolupráci s místními spolky, neziskovými organizacemi a místní samosprávou, což mimo jiné vede k již zmíněné podpoře komunitního charakteru školy.

Tyto stránky vznikly v rámci projektu č. EHP-CZ-IN-2-003 Posílení kompetencí učitelů a dalších pedagogických pracovníků v oblasti začleňování žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí řešeného v letech 2020–2023. Projekt byl podpořen z programu Vzdělávání Fondů EHP 2014–2021, které jsou financované Norskem, Islandem a Lichtenštejnskem.
Design webu HTML Codex